Vali Serdar Kartal, düzenli kan bağışçılarını plaketle onurlandırdı (Uşak)

Vali Serdar Kartal, düzenli kan bağışçılarını plaketle onurlandırdı (Uşak)

İl Sağlık Müdürlüğü ile Türk Kızılay Uşak Kan Bağış Merkezi iş birliğinde, gönüllü ve düzenli kan bağışında bulunarak toplumsal dayanışmaya katkı sağlayan vatandaşların onurlandırılması amacıyla plaket takdim programı düzenlendi.

İl Sağlık Müdürlüğü Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen programa Vali Serdar Kartal, İl Sağlık Müdürü Dr. Tarık Acar, Türk Kızılay Güney Ege Bölge Kan Merkezi Müdürü Ferda Korkut, sağlık çalışanları ve davetliler katıldı.

Vali Serdar Kartal, kan bağışının hayat kurtaran ve toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli bir sorumluluk olduğuna vurgu yaparak gönüllü bağışçılık bilincinin yaygınlaşmasına katkı sağlayan tüm vatandaşlara teşekkür etti.

Program kapsamında Uşak'ta 45 kez ve üzerinde kan bağışında bulunan 20 gönüllü bağışçıya plaketleri takdim edildi.



* Tüm hakları saklıdır. Bu sitede yer alan yazı, haber, fotoğraf, video ve sair dokümanların, bireysel kullanım dışında izin alınmadan kısmen veya tamamen kopyalanması, çoğaltılması, kullanılması, yayımlanması ve dağıtılması kesinlikle yasaktır. Bu yasağa uymayanlar hakkında 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca yasal işlem yapılacaktır.