GEÇİCİ BASIN AKREDİTASYONU

Türkiye’ye geçici görevle gelen uluslararası basın-yayın mensuplarının 3 aya kadar geçerli basın akreditasyonu için İletişim Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.

Geçici Akreditasyon İçin İstenilen Belgeler:

1. Başvuru Beyannamesi.
2. Başvuru sahibinin çalıştığı Kuruluş tarafından verilen, basın mensubunun Türkiye’de görevlendirildiğini ve bu görevin amacı ile süresini belirten yazı.
3. Pasaport fotokopisi.
4. Üç adet fotoğraf.
5. Bağlı olduğu Kuruluşun idare merkezinin bulunduğu ülkenin Türkiye’deki Büyükelçiliğinden ya da Konsolosluğundan sağlanan takdim mektubu.

İletişim Başkanlığı gerekli gördüğü başka belgeleri talep edebilir.

Yanlış ya da gerçeğe aykırı beyanda bulunan basın mensuplarının geçici basın akreditasyon kartları iptal edilir.

BAŞVURU ADRESLERİ:

Ankara
Kızılırmak Mah. Mevlana Bulvarı
No:144 ÇANKAYA / ANKARA
Tel : (+90 312) 590 20 00
E-mail: pressaccreditation@iletisim.gov.tr

İstanbul
İletişim Başkanlığı İstanbul Bölge Müdürlüğü
Divanyolu cad. No:42/2
Sultanahmet Fatih/İstanbul
Tel : (+90 212)512 20 13 Dahili 170 - 173

Diyarbakır
İletişim Başkanlığı Diyarbakır Bölge Müdürlüğü
Elazığ Cad. No:5
21100 Yenişehir/DİYARBAKIR
Tel: (+90 412) 2243222, 2286640
Fax: (+90 412) 2244655
E-mail: diyarbakir@iletisim.gov.tr