Basın duyurusu: Yerleşik yabancı basın mensuplarının dikkatine

BASIN DUYURUSU

YERLEŞİK ULUSLARARASI BASIN MENSUPLARININ DİKKATİNE

Türkiye’de yerleşik uluslararası basın mensuplarının her yıl basın kartlarını yenilemesi gerekmektedir. Bunun dışında basın mensupları kurum ve ikamet değişikliği, kayıp/çalıntı, pasaport süresinin dolması gibi sebeplerle kart değişikliği için başvuru yapabilmektedirler. 

2021 yılı için basın kartı talepleri 02 Kasım 2020 tarihi itibariyle kabul edilmeye başlanacaktır. Basın kartı başvuruları sadece online olarak yapılmakta olup, yukarıda belirtilen sebeplerle başvuruda bulunan basın mensuplarının daha önce başvurularında kullandıkları e-posta adreslerini ve belirlenen şifrelerini kullanmaları gerekmektedir. Farklı bir e-posta adresi ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

Başvuruda kullandıkları e-posta adresini hatırlamayan basın mensupları, aşağıda yer alan irtibat bilgilerinden bize ulaşarak e-posta adresini öğrenebilir. (E-posta adresini hatırlamayan basın mensuplarının kesinlikle “Kayıt Ol (Sign Up)” linkini tıklamaması gerekmektedir.) 

E-posta adresini hatırladığı halde şifresini unutanlar ise http://akreditasyon.iletisim.gov.tr 
internet adresinden "Şifremi Unuttum (Forgot Password)" linkini tıklayarak yeniden şifre belirleyebilir. 

 

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

T.C. İLETİŞİM BAŞKANLIĞI

Adres: Mevlana Bulvarı No: 144 Çankaya-Ankara 06530

E-Posta: pressaccreditation@iletisim.gov.tr

İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Adres: Meclis-i Mebusan Cad. No. 23 Dursun Han, Kat: 5 Salı Pazarı - Beyoğlu/İSTANBUL

Tel: 0(212) 512 20 13 Dâhili: 171 veya 173
E-Posta: pressaccreditation@iletisim.gov.tr

Saygıyla duyurulur.