Yerleşik Uluslararası Basın Mensuplarının Dikkatine

Türkiye’de yerleşik uluslararası basın mensuplarının her yıl basın kartlarını yenilemesi gerekmektedir. Bunun dışında basın mensupları kurum ve ikamet değişikliği, kayıp/çalıntı, pasaport süresinin dolması gibi sebeplerle kart değişikliği için başvuru yapabilmektedirler.

Basın kartı başvuruları sadece online olarak yapılmakta olup, yukarıda belirtilen sebeplerle başvuruda bulunan basın mensuplarının daha önce başvurularında kullandıkları e-posta adreslerini ve belirlenen şifrelerini kullanmaları gerekmektedir. Farklı bir e-posta adresi ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

Başvuruda kullandıkları e-posta adresini hatırlamayan basın mensupları, aşağıda yer alan irtibat bilgilerinden bize ulaşarak e-posta adresini öğrenebilir. (E-posta adresini hatırlamayan basın mensuplarının kesinlikle “Kayıt Ol (Sign Up)” linkini tıklamaması gerekmektedir.)

E-posta adresini hatırladığı halde şifresini unutanlar ise http://akreditasyon.iletisim.gov.tr  internet adresinden "Şifremi Unuttum (Forgot Password)" linkini tıklayarak yeniden şifre belirleyebilir.

 

İletişim Bilgilerimiz

T.C. İletişim Başkanlığı

Adres: Ceyhun Atuf Kansu Cad. No: 122 Balgat/ANKARA

Tel: 0(312) 583 61 50 - 0(312) 583 62 76

E-Posta: daimiakreditasyon@iletisim.gov.tr

 

İstanbul İl Müdürlüğü

Adres: Meclis-i Mebusan Cad. No. 23 Dursun Han, Kat: 5 Salı Pazarı - Beyoğlu/İSTANBUL

Tel: 0(212) 512 20 13  Dahili: 136 veya 135

E-Posta: istanbuldaimi@iletisim.gov.tr

 

Saygıyla duyurulur.